Obrázková osnova

  • od

Vyprávěj, co se na obrázcích děje (slohovka v češtině nebo rozšiřování slovní zásoby v angličitně?).

Zkus najít, co chybí k tomu, aby postup na obrázcích byl dokonalý (rozvoj kritického myšlení v občance).

Spočítej, kolik času by reálně trvalo dojít do situace na posledním obrázku (matematika).

Vezmi obrázky, rozstříhej je, rozházej a pak zpátky poskládej ve správným pořadí (tohle můžeš udělat i jako rozhýbávací aktivitu, když už studenti dlouho sedí).

Jaké orgány jsou ohroženy poškozením na obrázcích 1, 2, 4 a 5? Čím? A proč? Co se v těle děje při dušení? Co způsobuju tím, že stlačuju hrudník? (biologie)

Jaké telefonní číslo budu volat? (občanka, prvouka)

Popiš poresuscitační péči v českých nemocnicích (odborná zdravotnická škola).