V průběhu kurzu už jsi na ně určitě narazila. Skládat můžeš obrazy videa, slova, věty nebo zvuk. Záleží na tom, jakou techniku máš k dispozici a co se ti zrovna hodí.
Skládačky můžeš i oživit. Třeba tak, že studenty rozdělíš na polovinu, kdy jedna půlka má začátek věty a druhá půlka studentů jejich konce. Dostanou čas na zapamatování si svého textu. Pak texty odloží a jdou se hledat. Musí si nejenom pořád pamatovat svoji část věty, ale taky neustále poslouchat věty cizí, dokud nenajdou svého partnera. A to už vyžaduje nějakou koncentraci.
Pro pořádek ti tu nechávám shrnutí skládaček, se kterými jsme v průběhu kruzu pracovali:
- video skládačka – složení správného postupu přístupu k bezvědomému
- video skládačka – složení správného postupu využití AED
- skládačka text a nahrávka – složení začátku a konce věty na téma AED
- rozstříhané věty – na téma otravy